Prima confruntare

Prima etapa a Campionatului National de pescuit la Crap vazuta de Iulian Petre.

Miercuri dimineata plec de acasa cu inima cat un purice . Cand am ajuns in locatia de la Darvari si am inceput sa vad cu cine o sa ne duelam am inceput sa am emotii si mai mari. Ma bantuiau inca vorbele aruncate de cativa "prieteni" ca suntem doar niste simpli cotizanti si o sa iesim ultimii . Ma imbarbatam singur cu gandul ca avem si noi doua maini ca toti ceilalti si un lot tanar care nu o sa se predea asa usor . Stefan trebuie sa extraga grilele si cativa colegi il roaga sa nu ne ingroape :)) . Stefan incepe sa ezite sa mai traga el grila si incearca sa arunce "pisica" la mine dar refuz sa trag eu grila . Pana la urma trage Stefan si ne zice standurile noastre . Pentru noi toate standurile erau la fel ca nu cunosteam nici un loc si trebuia sa incepem de la 0 .

Ne impartim pe zone si eu decid sa merg pentru inceput la Cristi pe zona C . Se face ora de inceput si Cristi este pregatit sa arunce prima lanseta si/l rog sa faca un meltex cu 3/4 jumatati si sa o arunce asa . Arunca prima lanseta la 60/70 metrii si se pregateste de a doua cand nu mai stiu daca apucase sa arunce a doua lanseta ca la prima incepe sa se ridice timid swingerul . Inteapa sec si incepe primul driil al campionatului national .

Ok zic eu sa pleac pe zona B ca aici stiu ce au de facut de acum incolo . Ajung la standul nostru si observ ca standul nu este asezat normal cu fata spre mal dar speram ca asta sa nu fie vre-o problema . Vorbesc la telefon cu mai multi prieteni si aflu ca acel stand este gherla baltii si daca prindem un peste acolo inseamna ca avem un mare noroc X( . Nu am putut sa le zic ca pescuiesc pe un loc foarte proast sa nu-i demoralizez si am incercat sa le sugerez sa pescuiasca la "ciupeala" .

Afara deja ploua in continuu si sunt ud leoarca asa ca pe la 7 seara plec acasa nu inainte sa trec pe zona A sa vad standul si sa vorbesc cu baietii .

Joi dimineata la ora 7 sunt pe balta si incep cu zona A la Cristi-Nasuc prima "inspectie" . Neavand cu ce sa-i ajut ca deja strategia era facuta de miercuri si nu vroiam schimbari majore trec la zona B -Pate-Ionescu unde nu punctase . Intre timp am mai aflat ca pe zona lor daca vine printr-un noroc chior vre-un peste acel peste este de talie mica . Ok vorbim ,ne sfatuim si decidem sa pescuim pentru peste mic cu carlige de 8 :-o si momeli foarte mici .Plec pe zona A la Pompi-Biju si le sugerez sa incerce si ei la aceeas strategie adica la peste mic . Afara ploua si eu stau deja in ploaie de 3-4 ore si hainele incep sa atarne din ce in ce mai greu pe mine dar nu ma las si stau in continuare alaturi de echipele noastre si incerc sa le ridic moralul .Pe zona B se intampla un miracol (eram acolo) si prinde primul peste exact la ce discutasem mai devreme . Bucurie mare pe noi ca punctasem pe doua sectoare si mai trebuia doar pe sectorul A sa punctam . PLec pe sectorul A si stau pana seara la 7 la ei cu totul ca ploaia se incapatanea sa se opreasca . Incep sa/mi impun punctul meu de vedere si ii rog sa arunce la cel mult juma de metru de stuful de pe malul alaturat . Stau si eu fiind mai sus decat ei vad mai bine distanta la care cad plumbii si le zic cat mai trebuie pana la mal . Dupa cateva zeci de aruncari lansetele sunt pregatite sa cada la cel mult juma de metru . Plec acasa cu gandul ca in noaptea asta trebuie sa prinda si ma gandesc cu groaza ca daca nu prind dimineata trebuie sa intru eu (asa convenisem dinainte ca cine nu prinde pana vineri dimineata este schimbat). Vineri dimineata aflu ca nu au prins si la ora 8 sunt pe balta pregatit sufleteste sa intru in echipa . Fac un tur pe zona C si B si mai discut cu baietii si incerc sa-i mai imbarbatez . La ora 9 anunt ca fac schimbarea si in zece minute sunt la standul din A . Pompierul era cel care trebuia sa-l schimb si singuri au decis cine sa plece . Era negru la fata si cu lacrimi in ochi si eu nu mai stiam ca sa mai zic si ma simteam foarte prost . Facem schimb de veste ,bag geanta in stand cand aud statia ....... :-o :- ..Biju fuge la o lanseta inteapa sec si se impiedica si cade pe spate dar cu lanseta in sus .....eu fara sa stau pe ganduri iau lanseta si incep drilul ....trag ,trag pana se parcheaza in canal si incepe sa se plimbe stanga /dreapta pe buza canalului si nu reusesc sa/l salt peste buza canalului . Aflu intre timp ca am fir de 28 asa ca fara nici o problema incep sa/l fortez sl/l ridic din canal si in sfarsit vine spre mal dar incep genunchii sa se inmoaie si sa/mi tremure ...de emotie nici nu mai respiram . Pana la mal totul decurge ca la carte si apare la minciog un crap de toata frumusetea . IN sfarsit punctasem si pe zona A si eram calificati mai departe .....pe urma multa multe bere pana la final .

Dupa multe beri oferite de sponsorul campionatului national Neumarkt m/am pus pe treaba in standul nostru buclucas din zona A . Eram convins ca trebuie sa mai vina vre/un peste in zona si am amplasat doua monturi lipite de stuful de pe malul alaturat si doua la 20/30 de metrii langa malul nostru unde3 era o mare agatatura . Am stat ,am stat si degeaba ca pestele nu era interesat de ce-i ofeream noi si se incapatanea sa mai apara . Pe sectorul A Cristi -Nasuk i/si consolidau pozitia de lider de sector C ,pe sectorul B Pate-Ionescu mai punctase cu un peste de 3,8 kg si culmea ghinionului au avut un peste de 1,47 kg care nu a trecut cantarul . Daca acel peste avea 1,50 terminam pe locul 1 la general . X( X( . Noaptea s/a lasat peste noi si noi increzatori ca o sa prindem la lansetele de langa mal ne pregatim de noapte.....trece o ora ,trec 3 ore ,5 ore se face dimineata si nimic :- . La 6 dimineata schimbam lansete si amplasam 3 monturi in malul alaturat si una inapoi in agatatura de la 20 de metri si asteptam increzatori . Aflu intre timp ca suntem pe doi la general si ca ne trebuie un simplu ciortan punctail pe sectorul nostru A s/au B ca sa terminam pe locul unu la general . Chiar vorbeam ca scopul nostru sa mergem mai departe era deja atins dar acum nu ne mai multumeam cu locul 2 si captura si vroiam maximul adica locu 1 . Am schimbat lanseta de la mal cu fel de fel de mosmondeli dar pana la final nu am mai avut nici o tacaneala si am ramas cu o singura trasatura in 72 de ore . Joi s/a mai intamplat ceva deosebit si anume ca in timp sonda cu markerul Biju a agatat un fir si cand a inceput sa traga de el cu mana intr/o fractiune de secunda ce era la capatul firului a zmucit si a plesnit firul .

Multumesc sponsorilor nostrii CARSON ,EUROSIG SECURITY ,NVM TEHNOLOGY LINE , PREDATOR , producatorului de nada BOGDAN DRAGAN si baltii Chiroiu4 /Green Lake pentru sprijinul acordat lotului nostru pentru acest campionat national .

Sa ne vedem sanatosi in semifinala si am incredere in lotul nostru de tineret ca poate sa faca o surpriza placuta . Sunt foarte bucuros ca am mers cu membrii clubului nostru si nu am acceptat sa bag in lot pescari consacrati care nu sunt din clubul nostru .