SEZON COMPETITIONAL 2011

BY IULIAN PETRE

"LOVITURA DE STAT "

Inceputul anului 2011 a inceput foarte prost pentru club ca am asistat la o incercare de "lovitura de stat" de catre cei care aveau probleme personale cu Asociatia Pescarilor de crap din Romania . Ce nu intelegeau ei este ca rafuielile personale nu se amesteca cu clubul si decizia finala o ia majoritatea prin vot liber exprimat de membrii clubului . Cu totul ca unii "lideri contestatari" au aruncat cu fel de fel de minciuni si acuze pana la urma nu au si putut dovedii ca APCR-ul a facut rau clubului nostru . Intre APCR si AGVPS este o diferenta foarte mare ...! Singurul lucru adevarat era ca X si Y aveau ceva de impartit cu unul din conducerea APCR-ului dar erau chestii strict personale . Dupa votul de incredere dat de membrii cu o majoritate zdrobitoare am ramas mai departe alaturi de APCR . Eu zic ca o miscare inteligenta pentru noi, ca daca vrem cu adevarat sa schimbam ceva in sistem ,trebuie sa facem si noi parte din aceasta asociatie ca sa putem vota si propune unele proiecte . Pana la urma clubul nostru a fost "sponsorizat" de APCR cu 700 de euro la campionatul national doar ca suntem membrii ai acestei asociatie . In concluzie am avut de castigat . Dupa "furtuna din desert" o parte din cei care au contestat APCR-ul si/au dat demisia si o parte au fost atrasi de contestari cu diferite minciuni adresate conducerii clubului nostru si multe ,multe promisiuni ....!

INCEPE SEZONUL  2011

In sfarsit a inceput sezonul de pescuit si primele concursuri . Primul concurs a fost la Cupa APS -Greaca Cercani unde trei echipe Green Lake au participat si primele cupe au aparut . La final am ocupat locurile 1 , 3 si 4 . Pe urma Moara Vlasiei unde Stefan si Tibi au ocupat locu 2 Calitate sector; Locul 3 general sector si echipa Pate /Georgescu /Ionescu au ocupat locul 2 cantitate sector si locul 3 calitate sector . Mai departe Stefan si Tibi au dat lovitura la Tancabesti unde au luat Locul 1 Calitate, locul 3 General si Captura .

Am inceput cu dreptul sezonul .

CALIFICARI NATIONALE

Dupa o discutie cu selectionerul clubului am aflat opinia lui si anume ca NU SUNTEM PREGATITI sa dam piept cu VETERANII dupa slabirea lotului prin plecarea a trei membrii de baza ,dar tinand cont ca avem destui membrii cu valoare dar fara experienta merita incercat . In primul rand noi vroiam sa vada membrii noi selectionati cum este intr-o competitie la acest nivel si sa capete experienta . Cum nu mi se pare corect sa reprezinti clubul la aceste calificari ,ca practic reprezinti clubul si sa mai si platesti am decis sa mergem dar cu conditia sa nu plateasca lotul nimic (s-au sume mici) . Noroc ca suntem un club mare care deja era cunoscut ca am avut multe sponsorizari pt. campionat . Putem sa-l botezam pe Neacsu Mircea alias Pompierul REGELE SPONSORIZARILOR el fiind omul care s-a zbatut cel mai mult si a batut la usa mai multor prieteni ca sa ne ajute . Numai de la firma lui NVM TECHNOLOGY LINE a sponsorizat clubul (lotul) cu 3.000 ron si a mai adus de la alte firme inca aproximativ  3.000 . Binenteles ca si balta Chiroiu4 /Green Lake a sponsorizat prin domnul Valer Russu clubul cu 2.000 ron. Eu personal le multumesc . Pe langa sponsorizarile cu cash am avut si sponsori la nada (Bogdan Dragan ) ,sponsori la consumabile Predator si Carson asa ca am avut la dispozitie aproape "di toate" .

ETAPA I (DARVARI)

Vine prima etapa si cu un lot de "tinere sperante" dar cu o determinare de invidiat ne bagam in marea aventura . Am fost langa ei non-stop si eu personal am coordonat echipele si am adus informatii pana a trebuit sa intru intr-o echipa . La inceput vorbisem ca intru in echipa numai daca nu puncteza acea echipa in 36 ore . Personal speram sa nu ajung la acel moment dar sa ajuns . Cum se zice ca "omul sfinteste locul " si culmea norocului la nici un minut dupa schimbare in echipa unde intrasem eu, am punctat (a fost si captura )fara sa apuc sa fac nimic . Schimbarea era deja facuta asa ca am ramas pana la final captiv in stand, dar era Stefan in continuare sa ne ajute cu informatii . Ca sa nu uit multumesc de pe acum lui Stefan Minzala pentru sprijinul acordat .
La finalul primei manse am ocupat locul doi si neoficial captura competitiei dar era important ca ne-am calificat mai departe .

ETAPA II (DARVARI – Semifinala)

Miercuri seara o ultima intalnire a lotului inainte de semifinala . Se imparte nada si "strategia" pentru a doua zi un ultim antrenament inainte de marea semifinala (antrenament la bere).
Joi dimineata pe Darvari ajung pe la ora 9 si incepe sa mi se faca pielea de gaina cand incep sa vad loturile si pescarii cu , care trebuie sa ne duelam .....numai unul si unul , cunoscuti pe plan crapist si vechi in aceasta bransa a CN ului . Mi se ia un interviu si incep sa ma balbai de emotii la intrebarea daca cred ca o sa ne calificam ......sincer nu stiam ce sa zic dar am zis DA . Pe la ora 9 /30 se afla grilele de concurs si ne imprastiem pe sectoare increzatori . Tocmai seara vorbeam ca inainte de plecare sa trecem prin fata oglinzii si sa ne zicem ca suntem cei mai buni si ne calificam in finala .
Cel mai mult ma ingrijora sectorul C unde aveam standul la care Mitranescu in 3 zile nu reusise sa prinda decat un amarat de peste si terminase ultimul . Stau pe C2 la Florin -Stefan vre-o 1/2 ore dupa care ma indrept spre celelalte standuri ale noastre sa vad daca merg pe "strategie" . Trec pe la Cristi-Nasuk pe sectorul B si la Pompi -Biju pe A . Era deja ora 3 si ceva si nimic asa ca se schimba strategia si se da liber la sondat ,nadit etc etc . In fata stufului adica la 4-5 metrii de mal apa avea deja 1,7 metrii la standul A si pe urma crestea la 2,2 apoi 2,5 si treptat pana la 4 si apoi canalul care avea apa de 7 metrii . Ne consultam si decidem sa punem una pe apa de 1,7 metrii pentru cteno si se arunca si cativa bulgari de nada direct din mana . Era cam ciudat sa pescuiesti la 5 metrii de mal dar cine nu risca nu castiga . La ei in stand aveau cabana cu umbrar asa ca ma intind la umbra sa dorm si eu putin si adorm vre-o doua ore pana cand aud in somn zgomot de baitruner . Sar ca ars si buimac cum eram ma repezeam spre lanseta eu fiind rezerva . Lanseta care era la maxim 5 metrii de mal plecase pe baitruner de acum ziceai ca iese fum din mulineta . Biju cu sange rece apuca lanseta fara sa decupleze baitrunerul de frica sa nu se rupa firul la ce viteza luase pestele si inteapa sec cu mana pe fir . Pestele nu se lasa impresionat si ia viteza spre canal . Nu stiu cand a decuplat baitrunerul dar deja incepuse sa se incinga pielea de pe mana care tineat firul lipit de lanseta si incercase sa-l mai domoleasca . Cteno ne dadeam noi cu parere dar la mal surpriza sa apara o frumusete de crap de 10 kg . Fericire mare ca punctasem si pun mana sa anunt si pe ceilalti de pe B si C si surpriza aflu ca tocmai prinsese si pe sectorul C un peste . Dupa cateva minute ma anunta ca a mai prins inca unul pe C . Deja parca eram in vis si ma ciupesc sa nu cumva sa fiu inca in somn si sa visez frumos .

Mai trec pe la baietii nostrii de pe zona B si pe urma pe zona C si vad un drill in direct la ei . Plec acasa fericit cu gandul ca ne-am miscat bine dar suparat ca nu aveam voie sa stau pe balta dupa ora 21 .Acasa nu ma ia somnul de emotii si visez cu ochii deschisi la finala .
Dimineata sun echipele sa vad daca au mai punctat ceva si i-au "comanda" cu fiecare ce vrea (gheata ,apa ,vin ,tigari etc) . La 7 /30 sunt pe balta si ma opresc in zona C la Florin -Stefan sa las comanda si mai raman cat sa gust o sticla de vin la ei . Aveau inca doi pesti la sac si deja nu-mi venea sa cred . Toti pestii ii prinsese la o singura lanseta care era aruncata la maxim 10 metrii de mal in fata la niste matasea broastei foarte deasa . Plec de la ei deja putin "obosit" si ma indrept spre zona B la Cristi -Nasuc care nu punctase inca nimic . La ultima sedinta se vorbise ca echipa care sta cel mai prost vineri seara se face schimbare asa ca deja incepusem sa-mi fac griji ca trebuie sa intru la ei daca nu prind nimic si nu aveam nimic la mine (mancare ,haine,tigari etc ) . Vorbesc cu ei ,ne sfatuim si plec mai departe la cealalta echipa a noastra si la ei tot nimic . Se face ora 18 si inca nu puncteza Cristi -Nasuk asa ca se anunta schimbare la ei in stand si se hotareste sa iasa Cristi (pt ca Nasuk nu avea masina ) si sa intre George . Merge George la ei la stand sa vada daca au in stand tot ce-i trebuie sa stie ce sa mai aduca dim masina . Cristi cam suparat ca este schimbat intreaba de ce face schimbare ca nu a prins nici in stanga lui nici in dreapta si George raspunde in gluma ca mai ai timp sa prinzi cat ma duc sa-mi iau din masina lansetele si geanta . Pleaca George din stand si nu ajunge bine la masina ca pleaca o lanseta pe baitruner (era tot in mal aruncata ) si "executa" o salonta frumoasa de 4 kg . Vine George la stand si stupoare aveau peste . Acum nu stia ce sa faca ca tot ei erau cei mai slabi clasati dar promisese ca daca prinde nu se mai face schimbarea . Vorbesc cu el si ne sfatuim si ajungem la concluzia ca sa le mai acordam inca 24 ore si daca nu mai prind sa se faca schimbare si schimbarea a fost facuta pana la urma a doua zi dar au iesit amandoi (Cristi-Nasuk) si am intrat eu cu George cu gandul ca George lanseaza cu cel putin 25 metrii mai mult decat Nasuk si se apropie mai mult de mal . Eu am intrat mai mult ca sa nu fie discutii in echipa lor cu cel care iese si aveam timp sa facem trategia pentru finala la Tancabesti .

Dupa ce am condus o buna parte din concurs am terminat mansa doi pe locul 3 la aceleasi puncte cu locul 1 si 2 si uite asa ne-am calificat in marea finala.

FINALA  (TANCABESTI)

De la inceput stiam ca avem o mare problema ca nu mai pescuisem in ultimul timp pe aceasta balta si ca este foarte greu sa bati pe veteranii baltii Tancabesti care o stiau balta bucatica cu bucatica .Cand s-a votat balta pentru finala noi am ales tot Darvari ca stiam ce ne paste aici ... Am facut noi o minisedinta cu cateva zile inainte si am pus totul la punct (echipe ,nada ,strategie ,etc etc ). Din prima am plecat gresit cu o nada care nu era buna ,cu niste echipe care nu erau bine formate si multe alte greseli dar la momentul sedintei credeam ca totul este o.k . Eu nu am vrut sa intru in echipa dar m-am supus deciziei selectionerului asa ca am stat 3 zile intr-un stand fara sa stiu unde gresesc ..... Dupa un inceput bun in care am punctat bine am inceput sa ne stingem putin cate putin . Acum cand ma gandesc ce greseli am facut imi vine rad cu totul ca eu cu George am ingropat aceasta finala prin decizii proaste .
La anul am anuntat ca nu mai am ce cauta in stand si o sa fiu numai Manager asta daca o sa mai fiu selectat in lot sub acesta functie . Pana acum bilele cu care pescuisem erau facute de sponsorul nostru Bogdan Dragan dar exact la finala ne-am gasit noi sa mergem pe bile facute de noi dar in continuare sponsorizat de Bogdan Am facut noi bile cum stiam noi in urma cu doi ani ca merge pe Tancabesti adica squid&capsuna si o nada tocmai buna sa stangem platica si somnul . Am pescuit si nadit cum stiam noi acum doi ani dar intre timp se schimbase multe .... Din greseala in greseala am pus lotul la pamant si am terminat pe ultimul loc . Nu ma asteptam sincer sa fiu sa castigam finala dar nici sa fim ultimii . Am cazut psihic in ultimele 24 ore atat eu si George asa ca in loc sa urcam in clasament noi mai rau am scufundat corabia verde . Chiar am condus pentru cateva ore dar 10-15 kg pe Tancabesti este nimic . Balta s-a comportat foarte ciudat la inceput ca nu manca bine pestele si unde nadeai nu mai intra si am pescuit la interceptie dar cand a inceput sa manance cei care au nadit constant cu bile au prins foarte bine . Pe noi ne-a prins momentul schimbarii la apetitul pestelui cu paturile de nada foarte "subtiri " si ne-a fost fatal .Dupa finala au aparut fel de fel de scenarii ca eu si George am luat bani ca sa ne lasam invinsi ca am primit indicatii de "sus" sa nu mai pescuim dar sunt simple carcoteli a celor care nu recunosc ca lotul NextGen a fost mai bun si cauta in alta parte vinovati ai esecului . Vointa am avut in finala, dar doar atat ...!

La anul lotul o sa fie mai puternic ... !!!
Bravo baieti sunt mandru ca am ajuns in finala cu niste pescari care sunt la inceput de drum competitional si scoala Green Lake este buna !!!!

"REVANSA" Tancabesti

Am jurat ca o sa merg la toate concursurile de la Tancabesti pana o sa-i dau de cap .....asa ca
dupa miniesecul de la trofeul Tancabesti unde eram pe locul 1 la cantitate si 1 la calitate si a plecat plaurul din fata noastra si nu am mai prins peste a urmat concursul de grei
Open Tancabesti
unde alaturi de pompi si Ciprian am facut echipa .

Am plecat noi inarmati cu de toate la concurs stiind ca o sa fie un concurs greu de 4 zile mai ales ca se schimba locul dupa 2 zile . De data asta am plecat pe bile concepute de Bogdan Dragan si cele folosite de ei la finala .Concursul era gandit pe doua sectoare si se premia doar locul 1 ,2,3 si captura la general in functie de ce numar de puncte aveai la calitate-cantitate .

La startul competitiei au venit o gramada de veterani ai Tancabestiului dar cum nu avem frica de nimeni ca si ei au doua maini ca noi nu a fost nici o problema pentru noi . Eu am tras biletul cu numarul 1 al ordinii si standul de valoare B (SLAB) ponton Vernescu . Nu stiam absolut nimic de acel stand dar am prieteni buni care au dat toate detaliile (multumim Bogdan Dragan ) . Pe la 60-70 de metrii era o insula cu apa de 2 metrii si in jurul ei apa era de 3 metrii . Acolo am nadit masiv 6 kg din prima si am pus doua monturi . In dreapta am facut la 10 metrii de mal un pat de cteno pentru ca se puncta si am pus celelalte doua lansete . Ziua nimic nici o tacanitura dar noaptea parca era alta balta ca pe la ora 11 incepea sa traga . Am reusit in doua zile sa prindem in jur de 130 de kg din care si doi pesti pt. calitate de 12 respectiv 15 kg . In urma noastra cine a venit nu a prins nimic in doua zile ....de fapt au prins platici . Am inceput sa intru la banuieli cu bilele noastre care nu atragea platica si erau prinzatoare .La noua extragere cine tragea primul in prima mansa tragea ultimul in a doua mansa asa ca noi nu mai trageam nimic si ramanea ultima bila . Am facut dinainte ce locuri imi doresc sa cad si unul cate unul pleca la altii mai putin primul loc pe care-l doream . Deja mai erau 5 bile de extras si nu mai puteam sa respir de emotie . Cand a tras penultimul si mai era standul Bradu si ponton unu deja nu mai respiram de loc si mi se facuse un gol in stomac de emotie . Se aude A2 stand Ponton 1 si un rasunet venit de la Pompi care de bucurie incepuse sa tipe ..estee maaa !! . Ne ducem increzatori la stand aruncam primele doua lansete si pana sa le lansam pe toate 4 incep sa plece primele doua si apar primii pesti (septari-optari-nouari -decari ) si in 6 ore facem 80 de kg parca . Pana dimineata mai facem inca 80 dar din decari-doispeari-cinspeari) .Intrasem intr-un ritm constant si bucatile erau din ce in ce mai mari . In ultima zi Pompy a scos la mal si "regina" de 17 kg impreuna cu multi de 12,13 ,15 . Din pacate Tata Nitu pescuise in prima mansa pe standul Rapa stand de A si acum cazuse pe stand de B scaldatoare care cica era de B . A prins mult pe ambele standuri asa ca nu am reusit sa-l depasim pana la final si am terminat pe locul 2 la general cu aproape 400 de kg si o medie a 5 pesti de 76 kg . Oricum am fost multumiti de aceasta cupa mai ales ca am incasat destul de bine 80 milioane vechi) si am depasit multe echipe titrate . Alaturi de noi in fiecare zi a fost Bogdan Dragan care ne-a adus tot ce ne lipsea . Multumim Bogdane .

Urmatorul concurs a fost Debutmania
si chiar daca nu ne consideram debutanti am decis sa ne inscriem si la acest concurs . La acest concurs am facut echipa cu Pompi si Biju si am venit foarte relaxati la concurs . Am tras tot eu stand Ponton 0 un stand pe care nu se mai pescuise demult si acum erau bagate si in stanga noastra Rapa si dreapta noastra Ponton Nae-Sec . Cum nu am avut nici o informatie am luat totul de la zero dar era un loc foarte greu ca aveam in fata doar 60 de metrii voie sa aruncam ca sa nu scoatem firele vecinilor din dreapta -stanga . La inceput am tatonat noi plaurul si aveam o gramada de trasatuti dar nu reuseam sa scoatem nimic . Dupa o zi jumate ne/am dat seama ca suntem pierzatori in stilul in care pescuiam asa ca ne/am decis sa pescuim numai unde puteam si scoate pestele afara . Dupa multe peripetii in care ne-a tras si sky-podul cu lansete in apa si am facut si baie in plina noapte, pana la urma am dat de cap standului si am inceput sa punctam destul de bine si la calitate si la cantitate si la final un singur peste ne mai trebuia sa atacam locul 1 pe sectorul nostru si chiar a si venit dar si-a dat drumul la maini dupa ce am reusit sa-l si vedem . Am terminat pe locul doi pe sector si au venit cupele .A mai fost o echipa de la noi care au adjudecat si ei locul 3 pe sectorul lor (Ionescu-Georgescu -Pate ).

"CUPA Green Lake 2011"

In sfarsit vine ziua de vineri adica ziua concursului . Noaptea am lucrat asa ca sunt deja foarte obosit ca nu am mai dormit de doua zile si nici nu prea ma simt bine. Ajung pe balta impreuna cu coechipierul meu Florin POCRIS si fac o mica inspectie a standurilor . Se strang aproape toti concurentii si incepem extragerea . Pe drum tocmai vorbisem ca orice stand imi doresc dar sa nu fie ponton . Trage Florin numarul 1 la ordine si eu trag vestitul ponton 3 ,ponton care nu mai pescuisem niciodata si nici informati nu aveam de el. Plec spre ponton cu gandul ca ma asteapta zile grele si daca nu gasesc rapid unde sa pescuiesc adica pe "cararea pestilor" o sa iesim intre ultimii . Caram bagajul pe ponton si primul lucru instalez scaunelul si ma asez ganditor si urmaresc imprejurul nostru . Zeci de posibilitati de incercat dar trebuie sa ma axez pe cel mult doua zona sa nu imprastii nada . Scot o lansete si arunc doar cu plumbul si incep sa periez zona si sa-mi fac o harta in minte cu ce am in fata . Dupa cateva zeci de lansari incep sa descopar zone mai curate dar sunt in stanga pontonului . Ma gandesc si decit sa nadesc masiv din prima pe doua zone de pescuit ambele din stanga pontonului cu cate 2 kg de bile solubile pe fiecare "cuib" . In fata pontonului arunc cateva bile cu gandul sa nu treaca pestele prin fata mea la vecini si poate o sa pescuiesc acolo mai tarziu . E cam greu sa pescuiesc cu toate lansetele de-a curmejisul adica spre stanga dar inventez un sistem care cat de cat sunt multumit . Trec orele si nimic si vine cantarul de seara si nu avem nici un peste . Incep sa cred ca nu am ales bine zona "fierbinte" dar cum am nadit mult nu am alceva de facut decat sa astept sa intre pe pat . Pun mana pe cobra si mai arunc cate o jumatate de kg de bile pe fiecare "cuib" . Deja am nadit 5 kg si nu mai am decat un kg si incep sa ma nelinistesc . Astept, astept si nimic...Schimb lansetele si la fiecare schimb las cate doua monturi in apa agatate pe recuperare dar sunt pregatit cu 18 forface gata legate cu carlige Kurv Shank de doi . Se insereaza si nimic asa ca ma bag la culcare suparat ca am "comis-o" grav cu locurile alese de pescuit dar nu schimb zona la nici o lanseta . Pe la doua noaptea aud statia si buimac sar din pat si intep la lanseta ce-a mai din stanga si scot un crap de vre-o 5 kg . Victorie stiu ca daca am prins unul trebuie sa mai vina si altii. Arunc lanseta si in 10 minute iar trage tot la aceeas lanseta si mai scot unul ......cand scot pestele din apa pur si simplu sare din el numai rosearta de la bile de ziceai ca are presiune in el . Ne improasca cu roseata pe picioare si pe haine .....semn bun ca le place. Arunc iar lanseta si se face liniste pentru vre-o jumatate de ora tocmai pentru cat sa atipesc iar si aud statia urland asa ca intep si scot inca unul dar la alta lanseta de pe "cuibul" doi . Multumit ca incepe si zona doi sa produca ma pun pe asteptat ca trebuie sa traga din nou dar dupa o ora de asteptat ma bag la culcare . Se lumineaza afara si cred ca deja trecuse o ora asa ca ma trezesc din pat si schimb toate lansetele adica mai recuperez doar una din apa . Am pescuit toata noaptea numai cu bile tari de frica agataturii sa nu le schimb prea des . Deja Florin stia ce are de facut adica sa armeze lansetele . Cate unul cate unul ramanem fara nici un farfac din cele 18 aja ca ne punem sa legam inca 10 . Deja era cam enervant sa legi toata ziua la carlige dar strangeam din dinti si nu ne lasam . Dimineta am mai avut inca 6 trasaturi din care am parcat 3 si trei am reusit sa-i scoatem . Pestii dadeau din ei numai bile de inrosisem pontonul eu unul nu am mai vazut niciodata sa explodeze asa de tare cu roseata de bile . Reteta folosita de bile este binecunoscuta Frankfurter care o folosesc de un an si am mai adus intre timp imbunatatiri la ea si am incredere ca "bate" orice bila pe acesta balta . Dan Stoica la cantarul de dimineata era pe primul loc si avea si un exemplar de peste 10 kg pe langa altul de 8 . Ma si gandeam ca o sa ma bata cu propriile mele bile dar macar eram multumit ca reteta "tunata" da rezultate si la el . Pana seara mai prindem inca 6 pesti din care unul scapa din sac dar ce ma ingrijora cel mai tare era ca au inceput sa traga si seniorii si nu reuseam sa scot nici unul . Am avut si doua ciudatenii care mie personal nu mi sa mai intamplat niciodata si anume sa traga asa de tare incat sa/mi rupa firul din trasatura ...... tragea si pana sa pun mana pe lanseta pleca varful intr-o parte de-l facea covrig si plesnea firul . Fiindca era multa agatatura baitrunerele erau decuplate si betele erau bine prinse pe Sky-pod sa nu le ia in apa . Incep sa ma simt din ce in mai rau si tusesc foarte tare si incep sa ma sufoc . Noaptea trece chinuitor pentru mine ca nu pot sa respir si tusesc foarte rau . Incep sa transpir foarte rau si am ameteli . Nu ma las si chiar daca am si degetul mare scrantit de ma doare de ma p...s pe mine ma incapatanez sa nu cedez si pescuiesc in continuare . Sfarsitul concursului ma prinde cu driluri duble si trasaturi in continuu si de dimineata cu totul ca nu am avut peste am inceput sa luam in continuu pe toate lansetele . Inca odata imi confirma ca bilele astea lucreaza din ce in ce mai bine in timp si acum au ajuns la turatia lor normala dar se termina concursul . In sfarsit mai scoatem ,mai scapam dar nu mai conteaza la ce ritm aveau trasaturile asa ca punem in saci 9 pesti in doua ore. Ma doare rau in spate in partea stanga si acasa aflu ca era plamanul asa ca strang cu greu sculele ca nu pot respira si obosesc repede . Se face premierea si sunt fericit ca am reusit sa castig locul 1 dupa un loc care nu credeam ca pot castiga . Pe drum spre Bucuresti incep frisoanele si ma simt din ce in ce mai rau si abia ajung acasa . Acasa ma arunc direct in pat aproape lesinat . Cheama un vecin care era cunoscator de "boli" si aflu ca am temperatura aproape 39 si plamanul stang e "varza" . O saptamana am stat in pat si m-am indopat cu medicamente si frectii cu carmol si abia acum mi-am revenit . Sincer nu mi-a fost niciodata asa rau ca incepusem sa cred ca o sa dau coltul .

PS. Multumesc parterului meu Florin Pocris .

Au mai fost cateva concursuri unde membrii clubui au venit cu cupe ,au fost concursuri intre membrii clubului la individual si echipe pana la finalul sezonului dar uite ca am ajuns la final de sezon cu ultimele concursuri pe Moara Vlasiei (Cupa Senzor+Cupa Iernii), Cupa APS si Solacolul . La Cupa APS a fost un adevarat "recital" Green Lake unde echipele nostre au reusit sa castige locul 1 pe ambele sectoare si ca bonus un loc 3 . La Solacolu am mai adus in vitrina clubului nostru un loc 2 si captura si la Moara Vlasiei un loc 3 la general . Am inceput anul cu dreptul si am terminat tot asa anul .Totusi consider ca ce-a mai mare realizare este ca inca trei membrii au absolvit cu brio scoala Green Lake -competitii si am demostrat ca prin munca si perseverenta se poate ....Pt . mine este o mare onoare ca in doi ani sa fac echipa cu 5 pescari care deja sunt la stadiu de "profesori" . Asa cum eu am rupt echipa cu George pt. ca sa invat tot ce am acumulat eu in 3 ani si altor pescar asa sper sa faca si altii.
Numai asa putem forma un club care sa faca "macel" peste tot . Aducerea de membrii noi "veterani" nu este o solutie de viitor ....

Echipele care au fost ambasadorii clubului Green Lake (prin prezenta la concursuri multe)
Stefan Minzala
Tiby Ionescu
Ionescu Marian
Georgescu Nicolae
Pate Florin
Neacsu Mircea
Dan Stoica
Ciprian Domnica

am fost binenteles si eu alaturi de ei .....
Si la anul vin din urma tare dupa ce au deja cateva participari si podiumuri anul asta si au dat deja piept cu "concurenta "

Cazacu Bogdan
Ghita Adrian
Grecu Florin
Matei Marius

ps. sper ca nu am uitat pe nimeni