A doua confruntare

A doua etapa  a Campionatului National de pescuit la Crap vazuta de Iulian Petre

Miercuri seara o ultima intalnire a lotului inainte de semifinala . Se imparte nada si "strategia" pentru a doua zi un ultim antrenament inainte de marea semifinala (antrenament la bere).
Joi dimineata pe Darvari ajung pe la ora 9 si incepe sa mi se faxca pielea de gaina cand incep sa vad loturile si pescarii cu , care trebuie sa ne duelam .....numai unul si unul , cunoscuti pe plan crapist si vechi in aceasta bransa a CN ului . Mi se ia un interviu si incep sa ma balbai de emotii la intrebarea daca cred ca o sa ne calificam ......sincer nu stiam ce sa zic dar am zis DA . Pe la ora 9 /30 se afla grilele de concurs si ne imprqastiem pe sectoare increzatori . Tocmai seara vorbeam ca inainte de plecare sa trecem prin fata oglinzii si sa ne zicem ca suntem cei mai buni si ne calificam in finala .

Cel mai mult ma ingrijora sectorul C unde aveam standul la care Mitranescu in 3 zile nu reusise sa prinda decat un amarat de peste si terminase ultimul . Stau pe C2 la Florin -Stefan vre-o 1/2 ore dupa care ma indrept spre celelalte standuri ale noastre sa vad daca merg pe "strategie" . Trec pe la Cristi-Nasuk pe sectorul B si la Pompi -Biju pe A . Era deja ora 3 si ceva si nimic asa ca se schimba strategia si se da liber la sondat ,nadit etc etc . In fata stufului adica la 4-5 metrii de mal apa avea deja 1,7 metrii la standul A si pe urma crestea la 2,2 apoi 2,5 si treptat pana la 4 si apoi canalul care avea apa de 7 metrii . Ne consultam si decidem sa punem una pe apa de 1,7 metrii pentru cteno si se arunca si cativa bulgari de nada direct din mana . Era cam ciudat sa pescuiesti la 5 metrii de mal dar cine nu risca nu castiga . La ei in stand aveau cabana cu umbrar asa ca la umbra ma intind sa dorm si eu putin si adorm vre/o doua ore pana cand aud in somn zgomot de baitruner :-o . Sar ca ars si buimac cum eram ma repezeam spre lanseta =)) eu fiind rezerva . Lanseta care era la maxim 5 metrii de mal plecase pe baitruner de acum ziceai ca iese fum din mulineta . Biju cu sange rece apuca lanseta fara sa decupleze baitrunerul de frica sa nu se rupa firul la ce viteza luase pestele si inteapa sec cu mana pe fir . Pestele nu se lasa impresionat si ia viteza spre canal . Nu stiu cand a decuplat baitrunerul dar deja incepuse sa se incinga pielea de pe mana care tineat firul lipit de lanseta si incercase sa/l mai domoleasca . Cteno ne dadeam noi cu parere dar la mal surpriza sa apara o frumusete de crap de 10 kg :ymapplause: . Fericire mare ca punctasem si pun mana sa anunt si pe ceilalti de pe B si C si surpriza aflu ca tocmai prinsese si pe sectorul C un peste :ymapplause: . Dupa cateva minute ma anunta ca a mai prins inca unul pe C m/ . Deja parca eram in vis si ma ciupesc sa nu cumva sa fiu inca in somn si sa visez frumos .

Mai trec pe la baietii nostrii de pe zona B si pe urma pe zona C si vad un drill in direct la ei . Plec acasa fericit cu gandul ca ne/am miscat bine dar suparat ca nu aveam voie sa stau pe balta dupa ora 21 .Acasa nu ma ia somnul de emotii si visez cu ochii deschisi la finala .
Dimineata sun echipele sa vad daca au mai punctat ceva si i/au "comanda" cu fiecare ce vrea (gheata ,apa ,vin ,tigari etc) . La 7 /30 sunt pe balta si ma opresc in zona C la Florin -Stefan sa las comanda si mai raman cat sa gust o sticla de vin la ei . Aveau inca doi pesti la sac si deja nu/mi venea sa cred :-o . Toti pestii il prinsese la o singura lanseta care era aruncata la maxim 10 metrii de mal in fata la niste matasea broastei foarte deasa . Plec de la ei deja putin "obosit" si ma indrept spre zona B la Cristi -Nasuc care nu punctase inca nimic . La ultima sedinta se vorbise ca echipa care sta cel mai prost vineri seara se face schimbare asa ca deja incepusem sa/mi fac griji ca trebuie sa intru la ei daca nu prind nimic si nu aveam nimic la mine (mancare ,haine,tigari etc ) . Vorbesc cu ei ,ne sfatuim si plec mai departe la cealalta echipa a noastra si la ei tot nimic ~x( . Se face ora 18 si inca nu puncteza Cristi -Nasuk asa ca se anunta schimbare la ei in stand si se hotareste sa iasa Cristi (pt ca Nasuk nu avea masina ) si sa intre George . Merge George la ei la stand sa vada daca au in stand tot ce/i trebuie sa stie ce sa mai aduca dim masina . Cristi cam suparat ca este schimbat intreaba de ce face schimbare ca nu a prins nici in stanga lui nici in dreapta si George raspunde in gluma ca mai ai timp sa prinzi cat ma duc sa/mi iau din masina lansetele si geanta :-o :-o . Pleaca George din stand si nu ajunge bine la masina ca pleaca o lanseta pe baitruner (era tot in mal aruncata ) si "executa" o salonta frumoasa de 4 kg =)) . Vine George la stand si stupoare aveau peste :D/ :D/ . Acum nu stia ce sa faca ca tot ei erau cei mai slabi clasati dar promisese ca daca prinde nu se mai face schimbarea . Vorbesc cu el si ne sfatuim si ajungem la concluzia ca sa le mai acordam inca 24 ore si daca nu mai prind sa se faca schimbare si schimbarea a fost faxcuta pana la urma a doua zi dar au iesit amandoi (Cristi-Nasuk) si am intrat eu cu George cu gandul ca George lanseaza cu cel putin 25 metrii mai mult decat Nasuk si se apropie mqai mult de mal . Eu am intrat mai mult ca sa nu fie discutii in echipa lor cu cel care iese si aveam timp sa facem trategia pentru finala la Tancabesti . Am avut timp suficient sa vorbim si sa ne consultam si sa ajungem la o strategie pentru Tancabesti si cum sunteti obisnuiti o sa aflati cu o zi inainte .

au fost cateva iesiri "in decor" si cateva greseli ale echipelor dar per total a fost ok .

Este mult mai usor sa lucrez cu "tinere sperante " decat cu "veterani" care nu vor sa asculte de nimeni si fac lucruri care pun in pericol tot lotul clubului .

Felicitari inca o data lotului Green Lake ,multumim sponsorilor care au avut grija sa nu ne lipseasca nimic si nu uitati ca "buturuga mica rastoarna carul mare ".

Sa ne vedem sanatosi la FINALA dar este foarte greu mai ales ca ne trebuie cel putin 150 kg de bile plus alte mosmonde care ne cam ustura ....dar o sa avem grija sa nu plateasca nimeni nimic si singura grija sa fie pescuitul ......de restul ne ocupam noi ;;)

ps. sper ca cei care se intrebau -CITEZ -"cine sunt astia?" si "de unde au aparut astia ca nu i/am vazut niciodata la fata " sa se uite bine la poze ca o sa ne vindem pielea scump pe Tancabesti