Anul competitional 2012 vazut de Iulian Petre!!

========Anul competitional 2012 vazut de mine ===========

Startul sezonului de pescuit /competitii a inceput bine pentru clubul Green Lake si primele rezultate au inceput sa apara in cadrul clubului inca de la debut.  Primul concurs al anului a fost Cupa Primaverii -Moara Vlasiei unde au participat 3 echipe Green Lake.
Un concurs de traditie, unde in fiecare an se intalnesc aproape toti pescarii cu nume grele din competitii. Echipele noastre au fost formate din Stefan Minzala -Tibi Ionescu -Adi Bucur, Dan Stoica-Dragnea -Robert  si Ciprian-Iulian -Neacsu (pompy ). In aceeasi perioada a fost Cupa APS -Greaca Cercani, unde am avut 5 echipe.
In total 8 echipe repartizate la doua concursuri. Eu zic ca arata marimea si valoarea acestui club dar mai ales dorinta de afirmare .
La Cupa Primaverii, dupa o lupta stransa la finalul concursului echipa mea a reusit performanta sa castige primul loc. Astept acest loc intai de 6 ani! Am participat la toate editiile de iarna si primavara si in sfarsit mi-am vazut visul cu ochii .

In timp ce noi sarbatoream locul 1, la cealalta competitie desfasurata la Greaca Cercani echipele verzi faceau un adevarat macel.
Prin traditie, de la infintarea clubului Green Lake am avut mereu rezultate foarte bune, rezultate incununate cu castigarea locului 1 la acest concurs. Daca anul trecut am castigat locul 1 pe un sector si locul 1 si 2 pe alt sector, nu credeam ca anul acesta vom reusi aceasta performanta dar... m-am inselat!
La terminarea concursului am reusit sa castigam locul 1, 2 si 3 pe sectorul  A, locul 1 pe sectorul B si balta la general.  Incep sa ma gandesc serios de ce a fost in stare clubul nostru in 3 ani de la infintare, o ‘’fabrica’’ de noi talente.

La final!
Pate Florin-Marius Matei-Govoreanu Marius--------------loc 1 (A)
Ionescu Marian-Georgescu Nicolae-Cramer Ciprian------loc 2 (A)
George Alexandru-Dan Serban-Paul Popescu--------------loc 3 (A)
Alin Jantea -Vali Bosman -Florin Sudor-----------------------loc 1 (B) si castigatorii baltii la general
Aldea Mihai-Alexandru Dumitroiu-Silviu Toma au ocupat un onorabil loc 6 la prima lor participare la un concurs.

Dupa acest succes, urmatorul concurs a fost Cupa Magic Bait pe lacul Greaca Cercani unde au participat doua echipe Green Lake, respectiv: Ciprian - Iulian - Mircea (pompy) si Ady - Bogdan -Alex .
Concursul a fost destul de greu cu pesti foarte mici dar la finalul concursului am reusit sa ocupam locurile 1 si 3 dupa ce o perioada destul de mare pe locul 2 a fost cealalta echipa verde.
Echipa mea chiar si-a permis (din cauza avansului foarte mare) sa nu mai pescuiasca in ultima noapte si sa strangem tot echipamentul de seara. A doua zi urma se mergem la un alt concurs pe Moara si…. ne-am odihnit .
La numai cateva saptamani echipa Green Lake formata din Cazacu Bogdan-Ghita Adrian-Alex au castigat  locul 3 tot pe Greaca Cercani la concursul cupa SNAP

La urmatorul concurs adica la o jumatate de zi dupa ce plecasem de la Greaca, am ajuns la Moara Vlasiei la Cupa Senior in aceeasi formula de echipa. Am ajuns pe balta destul de obositi ca nu am avut decat cateva ore sa ne refacem dupa patru zile de pescuit viteza si asta ne-a afectat randamentul. In ultima noapte eram pe locul 1 pe sectorul nostru dar oboseala acumulata dupa 7 zile de pescuit si-a spus cuvantul si am stins motoarele, astfel pierzand locul intai. Tinand cont de situatie, un loc 2 a fost bun. Locul 3 pe sector a fost ocupat de alta echipa Green Lake formata din Pate Florin-Ionescu Marian-Marius Matei.

In aceeasi  perioada se desfasura un concurs pe Tancabesti organizat de Cipica, unde aveam o echipa Green Lake formata din regretatul Cristi Trofim -Liviu-Eugen.
Au pescuit intelligent, am tinut legatura cu ei permanent si la final au ocupat locul 2 la general si 2 pe sector .

APCR a organizat Campionatul National de Pescuit la Crap pe echipe, iar clubul nostru a avut inscrise sapte echipe la aceasta competitie. Campionatul era gandit pentru 3 etape pe lacul Sarulesti si primii 12 clasati participau gratuit la Cupa Romaniei. Echipa cu cele mai bune rezultate din doua manse era desemnata campioana nationala .

In prima etapa echipa George Alexandru –Daniel Serban-Marius Matei  a reusit sa ocupe detasat locul 1 si echipa Vali Bosman-Alin Jantea au reusit sa castige captura cu un frumos exemplar de aproape 23 kg dar si un loc 5. Aproape toate echipele noastre s-au clasat foarte bine si aveau sanse reale in continuare.

La etapa a doua clubul Green Lake a reusit prin echipa Ionescu-Georgescu sa ocupe locul trei, la putine kg de locul doi. Echipele Green Lake s-au clasat bine si in aceasta mansa si stiam ca la ultima mansa se vor bate intre ele .
La ultima etapa a fost o adevarata lupta intre echipele noastre si la final s-a impus pe locul 1 echipa Vali Bosman-Alin Jantea iar locul 2 a fost adjudecat tot de clubul nostru prin echipa Alex Dumitroiu- Dan Stoica.
Captura etapei a fost adjudecata de aceeasi echipa verde Alex Dumitroiu- Dan Stoica cu un exemplar frumos de peste 22 kg .
Clasamentul final dupa dupa 3 etape a adus primele trei locuri echipelor Green Lake .
Un adevarat succes Green Lake si o competitie dominata de clubul nostru.

1. Vali Bosman, Alin Jantea /Campioni Nationali
2. Nicolae Georgescu, Marian Ionescu /Vicecampioni
3. Dan Stoica, Alexandru Dumitroiu .
Captura campionatului a fost adjudecata tot de Campionii Nationali, Vali Bosman si Alin Jantea

Concurs Tancabesti!
Intre aceste manse echipa Ghita Adrian-Cazacu Bogdan -Alex au reusit pe lacul Tancabesti la Cupa Seniorilor un loc 3 pe sector dupa multa munca.
Aceasta echipa a ajuns la performanta sa participe la toate competitiile desfasurate pe acest lac. La anul sunt sigur ca experienta acumulata in peste 10 concursuri pe acest lac o sa-si spuna cuvantul.

Cupa Romaniei!

Urmatorul concurs organizat de APCR a fost Cupa Romaniei pe lacul Chiroiu4 unde echipele Green Lake s-au impus si au castigat toate trofeele puse in joc si anume:
LOCUL 1 = Dan Serban (nasuk), Marius Matei, George Alexandru
LOCUL 2 si Captura = Neacsu Mircea, Dominica Ciprian, Aldea Mihai
LOCUL 3 = Vali Bosman, Alin Jantea

CN Corbu!
Intre etapele de la Sarulesti s-a desfasurat si Campionatul National pe lacul Corbu.
Pentru noi a fost foarte greu sa participam la ambele campionate mai ales ca trebuia sa pescuim in fiecare saptamana la alt campionat. Cum suntem un club mare, nu au fost probleme majore si am reusit sa participam la ambele competitii simultan. Singura problema a fost bugetul alocat acestui campionat el fiind calculat pentru o anumita nada care costa destul de mult.
Avand un buget destul de redus, am reusit sa facem o minune si la final sa ne clasam pe locul 6 din 25 de loturi . Valoare am avut dar ne-a tradat lipsa bugetului si asta s-a reflectat in performanta noastra la acest campionat. Oricum au fost clasari bune si am depasit loturi vechi cu experienta. Eu personal cred ca am facut tot ce s-a putut tinand cont de situatie .
Cand am inscris lotul la acest campionat aveam informatii ca se prinde bine pe porumb si cerealiere asa ca bugetul a fost facut pe aceste informatii. Daca stiam ca nu-mi vor ajunge  banii nu mai inscriam lotul. Intre timp balta s-a sucit pe bile si alte delicatese scumpe si bugetul nu a reusit decat sa acopere o mica cantitate de nada si asta ne-a fost fatal. Bogdan Dragan,sponsorul principal al clubului nostru a fost alaturi de noi si ne-a sprijinit financiar cat a putut dar si pentru el era greu sa acopere toata cheltuiala cu nada.
Dupa Campionatul National a trebuit sa fac o pauza competitionala de 4 luni si sa ma ocup de familie si afacerea pe care o am. Am facut acest pas in ultimul moment si eram la marginea prapastiei dar dupa 4 luni de pauza si dupa ce am inceput sa ma pun pe picioare am revenit in circuitul competitional cu o pofta de pescuit nebuna dar nu prea mai erau concursuri.

Cupa Silumanu!
Primul concurs la care am participat dupa pauza a fost pe lacul Sulimanu la Cupa Over Ten.
Cu doar o saptamana inainte, un membru al clubului nostru, Ghita Adrian participase la un concurs pe aceasta balta si castigase locul 1 si captura. Ma atentionase ca balta este dezechilibrata rau valoric dar am zis sa-mi incerc norocul.
Din pacate am tras o gherla de loc asa ca nu am reusit sa prindem mare lucru. La acest concurs au participat mai multe echipe ale clubului asa ca la final locul doi a fost adjudecat de echipa clubului Green Lake, George Alexandru - Serban Nasuk - Marius Matei care in ultima noapte au reusit sa faca un adevarat recital si sa prinda 71 de crapi .

Cupa Iernii!
Putin cate putin anotimpul rece a venit asa ca urmatorul concurs a fost Cupa Iernii pe lacul Moara Vlasiei unde au fost prezente trei echipe Green Lake plus un membru care a facut echipa cu maestrul Maty.
La finalul concursului echipa Pate Florin-Ionescu Marian-Georgescu Nicolae a reusit sa castige locul 2 la general .

In incheiere vreau sa multumesc tuturor membrilor clubului nostru pentru acest an competitional. Stiu foarte bine ce sacrificii ati facut pentru a reprezenta clubul in competitii. Scoala Green Lake functioneaza bine si in fiecare an, a dat alti pescari de competitii, am ajuns sa concuram cu noua echipe simultan pe mai multe balti. Nu pot decat sa ma aplec in fata voastra si sa zic JOS PALARIA .
Sincer, la cupa iernii unde mi-am vazut “copii” pe podium ma pocnise plansul....

Vreau sa-i multumesc lui Bogdan Dragan care a fost alaturi ne noi si ne-a ajutat cu nada castigatoare dar si cu sfaturile si informatiile furnizate. Aceste performante i se datoreaza.
MULTUMESC inca odata Bogdane .

Sa nu uitam ca acolo sus cineva ne vegheaza .....Cristi Trofim
Sursa poze www.crapmania.ro - unele :)